hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار همدان: به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم

استاندار همدان: به دنبال ایجاد و ترویج فرهنگِ کار در استان هستیم

به گزارش ایرنا، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز جمعه در جریان سفر به شهرستان بهار و دیدار با امام‌ جمعه این شهر، افزود: به تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، حضور در بین مردم و تلاش برای کسب و جلب رضایت آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به انجام سفر به شهرستان‌های استان همدان برای بررسی و رفع مشکلات، اظهار داشت:در این سفرها از واحدهای تولیدی که موانع و مشکل خاصی دارند بازدیدهای مستمر انجام می‌شود و در ادامه موانع آن‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و حل خواهد شد.

استاندار همدان گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از تخریب‌هایی که سیل به وجود می‌آورد، اندیشیده می‌شود و توجه به مسیل‌ها شهری و خارج از شهر در این زمینه ضروری است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مدیریت بحران می‌بایست در مواقع بروز سیل، با کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تمامی مسیل‌های شهری و خارج از شهر را شناسایی و در راستای پاک‌سازی و احیای آن‌ها اقدام کنند.

استاندار همدان در ادامه به لزوم تعیین تکلیف طرح جامع شهری اشاره کرد و افزود: به زودی طرح جامع شهری همدان تدوین خواهد شد که سعی می‌شود حریم و مرزهای شهرستان بهار نیز دراین طرح به‌خوبی حفظ شود.

وی تصریح کرد: همدان در شاخص‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: آیت‌الله بهاری از علمای ربانی هستند که نام و آوازه بلند ایشان در کشور ماندگار است.

استاندار همدان با گرامیداشت یاد و نام ۶۱۰ شهید والا مقام شهرستان بهار در دفاع مقدس، افزود: مردم ولایت‌مدار و متدین شهرستان بهار قهرمانانه و شجاعانه در دفاع مقدس حضور یافتند و در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نیز یاور رهبری و همراه جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان صبح امروز در راس هیاتی از مدیران استان با استقبال رسمی فرماندار، شهردار و مدیران شهرستانی وارد بهار شد.

استاندار همدان در اولین برنامه از سفر به بهار با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد